Waterpalace

9 april 2017 - Kaliasem, Indonesië

Vandaag is onze laatste dag in Sidemen,vandaag willen we  niet teveel plannen.

We willen vroeg vertrekken,ik ben al om 6.00uur wakker en kan niet meer slapen.Ik sta al op en ga buiten op t balkon zitten genieten van de natuur,ik wacht tot er iemand bij de eetzaal komt,kan het zien vanaf het balkon,ik loop naar onder en vraag een kan met kokend water voor kopje koffie te maken ,hebben zakjes nescafe gekocht,de koffie is er niet te drinken voor ons,soort koffie toebroek,Hans ontwaakt tegen een uur of 7,maak hem ook n ,kopje koffie.We zien Gerrit tegen 7.30uur richting eetzaal lopen en gaan dan ook langzaam,vandaag willen we op tijd weggaan.Weontbijtrnmaar kunnen niet gaan omdat Dewa onze chauffeur er nog niet is,waarschijnlijk nog erg moe.Ik ga met Yussi przten die zit bij de receptie en werkt oom voor Oriflame,ze wil wat informatie hebben,leuk ze laat me de brochure zien van daar,de prijzen  zijn er spotgoedkoop.Is altijd moeilijk ons systeem uit te leggen,maaar we hebben een leuk gesprek.Ondertussen is Dewa wakker en heeft ontbeten,we rijden richting Waterpalace.De weg erheen is  midden door de bergen.Daar aangekomen worden we al meteen lastiggevallen door de verkopers,Dewa vraagt ons niet te reageren,we betalen de tickets en gaan naar binnen,het ziet er allemaal  mooi uit ook hier zitten er in de beekjes grote dikke vissen,ik kom in gesprek met een familie,waarvan de dochter in Londen woont en op bezoek is bijnhaar ouders en haar vader wilde graag hier eens op bezoek komen,hij is al op leeftijd en is zo blij als een klein kind,wat mooi om dit te zien,hij voert de vissen en blijgt om voer vragen,geweldig,ik krijg van wat jongetjes ool wat voer zodat ze met mij op de foto kunnen.Een mooie ervaring weer,na er rondgelopen te hebben besluiten we om terug naar t hotel te gaan en even te relaxen bij t zwembad,we hebe n een massage afgesproken,ik een relaxbodumassage en Hans een voetreflex en Dewa ook een relaxmassage.Helaas lukt t me niet meer om de fotos hier te plaatsen en kunnen jullie die nu vinden op mijn facebookpagina.Ook ben ik wat  later met ditverhaal omdat we de dag erna al  roeg zijn vertrokken en onze koffers gereed moesten maken voor ons vertrek naar Lovina,waar we  u zitten en een paar dagen lekker niks doen.Genieten van de rust heerlijk bijnt zwembad.