Rustdag bij t zwembad en familiebezoek.

10 april 2017 - Kaliasem, Indonesië

Vandaag n lekker dagje bij t zwembad.Om 15.00uur gaan we naar Vina en Eugene in de kampung .Ze hebben er n mooie bungalow en zijn al n paar jaar bezig met de verbouwing van hun keuken.We zijn uitgenodigd op t eten.We laten ons brengen met de open wagen.We bewonderde hun schitterende keuken.We krijgen verschillende hapjes.Daarna gaan we met de honden n stukje lopen.Wat een mooie omgeving.Er komt iemand aanrijden die vraagt of we grond willen kopen. Er staan diverse bungalows te koop.We komen er ook n weeshuis tegen we proberen er binnen te komen en er komt al iemand buiten,we vragen van alles er zitten 26 kinderen.ze komen op ons af en geven me handjes.ze zijn er in alle leeftijden.Ik spreek af dat we terugkomen met wat eten en wat voor de kids.Ik vraag om een lijst met de kinderen door te geven.Dan gaan we weer verder.Het is bloedheet.teruggekomen gaan we weer verder met eten.Vina heeft zich echt moeite gedaan.Wat hebben we heerlijk gesmuld.Tegen 22.uur zijn we weer richting hotel gegaan.We drinken nog wat en Gerrit heeft met iemand afgesproken naar de Gitgitwaterval te gaan de andere dag.We gaan tegen 23.oouur slapen.