Gitgitwaterval

11 april 2017 - Lovina, Indonesië

Vandaag zijn we op tijd opgestaan om een korte trip te gaan maken naar de Gitgitwaterval.Vandaag hebben we een andere chauffeur,onze chauffeur heeft 2 dagen vrij.We maken maar een korte trip,het is best wel warm ondanks dat we bij de waterval zijn,het is daar prachtig,alleen moeten we langs alle winkeltjes,en hoe gehaaid ze zijn laten ze de kleinemeisjes verkopen,please mam ,buy something en dan die ogen,we zeggen dat we op de terugweg iets kopen,ik koop bij ieder iets voor 5000 roepia het is niet veel,maar eigenlijk zouden we er niets moeten kopen zegt Gerrit omdat ze eigenlijk op school horen te zitten,maar de ouders doen ze niet op school.Het is prachtig bij de waterval,we lopen weer terug en ja hoor ze zien ons al aankomen en daar heb je ze,ze komen alle 4 aangerend en proberen om me nog meer af te trommelen,maar ik zeg nee,want ik gebruik het allemaal niet eens,kan weer iemand anders blij maken,we gaan daarna lunchen,de chauffeur heeft zijn vriendin meegebracht,ik geef haar een armbandje,na de lunch  gaan we naar de Hardys een soort warenhuis,waar we wat fruit,drank en chips kopen,en de abon voormijn moeder.We kopen een lekker ijsje voor ons allemaal,daarna gaan we terugnaar het hotel en gaan lekker relaxed bij t zwembad,dat is een verademing om daar in te duiken,jammer dat de zee niet zo voor te zwemmen is,is heel ondiep en moet best ver gaan om iets dieper te krijgen en er is zwart zand,en niet zo schoon,dus we blijven maar lekker bij t zwembad,ik laat me weer een heerlijke massage geven,savonds gaan we weer heerlijk eten,ik heb niet zo een grote honger meer,kan bijna geen eten meer zien,ik neem een sotosoep met wat rijst.Wezijn de enige die savonds daat zitten en blijven tot 23.oouur zitten,morgen vroeg weer op we gaan dan een kleine tracking doen in de jungle.